در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ یک گفتگوی آنلاین میان دانشجویان دکتری مدیریت رسانه دانشکده مدیریت و پردیس ارس با آقای دکتر امیرحسین خالقی، از پژوهشگران بنام حوزه خط مشی و اقتصاد مکتب اتریش برگزار شد. دلیل انتخاب این موضوع اهمیت مکتب اتریش در زمینه اقتصاد تکاملی است که در درس نظریههای اقتصادی رسانهها به طور خاص تدریس شد و مورد بررسی قرار گرفت. اساساً رویکرد تدریس این درس در دانشکده مدیریت برپایه اقتصاد نهادی و اقتصادی تکاملی و مکتب کارآفرینی است که در این راستا مکتب اقتصادی اتریش جایگاه بسزایی دارد و بخش مهمی از ارائه دانشجویان این دو کلاس نیز حول اندیشمندانی همچون کارل منگر، فون هایک، فون میسز و اقتصاد رفتاری بوده است.
خلاصهای از این جلسه توسط آقای حمیدرضا جواهریان دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشکده مدیریت قابل شنیدن است:
با تشکر از آقای حمیدرضا جواهریان دانشجوی خوب دکتری مدیریت رسانه. از اینکه مکتب اقتصادی اتریش مورد توجه قرار گرفته خوشحالم. به رغم اختلاف نظری که در زمینههایی از جمله عدم تنظیمگیری دولت با این دیدگاه دارم، ولی توجه ارزشمند دانشجویان به مطالعه این مکتب و بررسی دقیق اندیشمندان این مکتب پرورش نسلی اثرگذار در زمینه خط مشی رسانهای و اقتصادی کشور را نوید میدهد.